Denne personvernerklæringen ble sist oppdatert 21. mars 2024 og gjelder statsborgere og lovlige fastboende i Det europeiske økonomiske samarbeidsområdet og Sveits.

I denne personvernerklæringen forklarer vi hva vi gjør med opplysningene vi innhenter om deg via https://nhf.no. Vi anbefaler deg å lese denne erklæringen nøye. I vår behandling overholder vi kravene i personvernlovgivningen. Det betyr blant annet at:

  • vi oppgir tydelig om hvilke formål vi behandler personopplysninger for. Vi gjør dette ved hjelp av denne personvernerklæringen;
  • vi tar sikte på å begrense vår innsamling av personopplysninger til bare de personopplysningene som er nødvendige for legitime formål;
  • vi ber først om ditt eksplisitte samtykke til å behandle dine personopplysninger i tilfeller som krever ditt samtykke;
  • vi tar nødvendige sikkerhetstiltak for å beskytte dine personopplysninger og krever også dette fra parter som behandler personopplysninger på våre vegne;
  • vi respekterer din rett til å få tilgang til dine personopplysningene eller få opplysningene korrigert eller slettet, på forespørsel.

Hvis du har spørsmål, eller ønsker å vite nøyaktig hvilke data vi oppbevarer om deg, kan du kontakte oss.

1. Formål, data og oppbevaringsperiode

Vi samler eller mottar personlig informasjon av ulike årsaker knyttet til tjenestene våre. Dette kan inkludere følgende: (klikk for å utvide)

2. Deling med andre parter

Vi deler eller utleverer bare disse dataene til databehandlere for følgende formål:

Databehandlere

Navn: Steinar Zahl
Land: Spania
Formål: Leverandør og support av cms og nettsideløsning
Navn: Profundo
Land: Norge
Formål: Leverandørd av teknisk løsning av støtt oss funksjon

3. Cookies

Nettstedet vårt bruker cookies. For mer informasjon om cookies, se vår Cookieerklæring

4. Formidlingspraksis

Vi utleverer personopplysninger hvis vi er pålagt det ved lov eller ved rettskjennelse, som svar til et rettshåndhevende organ, i den grad det er tillatt i henhold til andre lovbestemmelser, for å gi informasjon, eller for en etterforskning av en sak knyttet til offentlig sikkerhet.

Hvis nettstedet eller organisasjonen vår blir overdratt, solgt eller fusjonert, kan opplysningene dine bli utlevert til våre rådgivere og eventuelle potensielle kjøpere og vil bli gitt videre til de nye eierne.

Inkludering av fullstendige IP-adresser er blokkert av oss.

5. Sikkerhet

Vi er forpliktet til å ivareta sikkerheten for personopplysninger. Vi gjør nødvendige sikkerhetstiltak for å begrense misbruk av og uautorisert tilgang til personopplysninger. Dette sikrer at kun de nødvendige personene har tilgang til dine data, at tilgangen til dataene er beskyttet, og at våre sikkerhetstiltak regelmessig blir gjennomgått.

6. Tredjeparts nettsteder

Denne personvernerklæringen gjelder ikke for tredjeparts-nettsteder som kobles til via lenker på nettstedet vårt. Vi kan ikke garantere at disse tredjepartene behandler dine personopplysninger på en pålitelig eller sikker måte. Vi anbefaler at du leser personvernerklæringene til disse nettstedene før du bruker disse nettstedene.

7. Endringer i denne personvernerklæringen

Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i denne personvernerklæringen. Det anbefales at du konsulterer denne personvernerklæringen regelmessig for å være oppmerksom på eventuelle endringer. I tillegg vil vi aktivt informere deg der det er mulig.

8. Få tilgang til og endre dataene dine

Hvis du har spørsmål eller ønsker å vite hvilke personopplysninger vi har om deg, kan du kontakte oss. Du kan kontakte oss ved å bruke informasjonen nedenfor. Du har følgende rettigheter:

  • Du har krav på å få vite hvorfor dine personopplysninger trengs, hva som vil skje med dem, og hvor lenge de vil bli oppbevart.
  • Rett til innsyn: Du har rett til innsyn i dine personopplysninger som er kjent for oss.
  • Rett til retting: Du har rett til å tilføye, korrigere, og å ha dine personlige data slettet eller blokkert når du måtte ønske det..
  • Hvis du gir oss ditt samtykke til å behandle dataene dine, har du rett til å tilbakekalle det samtykket og å få dine personlige data slettet.
  • Rett til å overføre dine data: du har rett til å be om alle dine personopplysninger fra behandlingsansvarlig og overføre dem i sin helhet til en annen behandlingsansvarlig.
  • Rett til å nekte: Du kan nekte at dine data blir behandlet. Vi etterkommer dette med mindre det er berettige grunner for behandling.

Vennligst sørg for å alltid oppgi tydelig hvem du er, slik at vi kan være sikre på at vi ikke modifiserer eller sletter data fra feil person.

9. Innsending av klage

Hvis du ikke er fornøyd med måten vi håndterer (en klage på) behandlingen av dine personopplysninger, har du rett til å sende inn en klage til Datatilsynet.

10. Kontaktdetaljer

Norges Handikapforbund (NHF)
Schweigaardsgt. 12
Postboks 9217 Grønland
N-0134 Oslo
Norge
Nettsted: https://nhf.no
E-post: nhf@nhf.no
Telefonnr: 24 10 24 00

Vedlegg

Aktivitetskalender

Hello,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Disclaimer: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

What personal data we collect and why we collect it

Event, Venue, and Organizer Information

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Organizer information: name, phone, website, email
  3. Event information: website, cost, description, date, time, image

Importing Events, Venues, and Organizers:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API Keys

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Suggested text:

We make use of certain API keys, in order to provide specific features. These API keys may include the following third party services: Google Maps, Meetup, PayPal, and Eventbrite (API key, auth URL and Client Secret).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Aktivitetskalender

Hello,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Disclaimer: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

What personal data we collect and why we collect it

Event, Venue, and Organizer Information

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Organizer information: name, phone, website, email
  3. Event information: website, cost, description, date, time, image

Importing Events, Venues, and Organizers:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API Keys

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Suggested text:

We make use of certain API keys, in order to provide specific features. These API keys may include the following third party services: Google Maps, Meetup, PayPal, and Eventbrite (API key, auth URL and Client Secret).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Disclaimer: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Event information: website, cost, description, date, time, image

Importing Events, Venues, and Organizers:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Disclaimer: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Event information: website, cost, description, date, time, image

Importing Events, Venues, and Organizers:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

WordPress

Hvem vi er

I denne seksjonen bør du legge inn nettstedets URL, navnet på firmaet, organisasjonen eller personen bak nettstedet, og korrekt kontaktinformasjon.

Mengden informasjon du trenger å vise avhenger dine lokale eller nasjonale reguleringer. Du kan, for eksempel, måtte vise en fysisk adresse, en registrert adresse, eller din bedrifts registreringsnummer.

Foreslått tekst: Vår nettstedsadresse er: https://nhf.no

Hvilke personopplysninger vi samler inn og hvorfor vi samler de inn

I denne delen bør du skrive noe om hva slags personopplysninger du samler inn om brukere og besøkende på nettstedet. Dette kan omfatte personopplysninger, slik som navn, e-postadresse, brukerkontoinnstillinger, transaksjonsdata slik som kjøpsinformasjon, og teknisk informasjon slik som opplysninger om informasjonskapsler.

Du bør også oppgi enhver innsamling og lagring av sensitive personopplysninger, slik som opplysninger om helsetilstand.

I tillegg til å ramse opp hva hvilke personopplysninger du samler inn, trenger du forklare hvorfor du samler dem. Denne forklaringen må oppgi enten det juridiske grunnlaget for datainnsamlingen og -lagringen, eller det aktive samtykket brukeren har gitt.

Personopplysninger blir ikke bare opprettet av brukernes handlinger med nettstedet. Personopplysninger blir også generert av tekniske prosesser slik som kontaktskjema, kommentarer, informasjonskapsler og innbygging av innhold fra tredjeparter.

I utgangspunktet samler ikke WordPress selv inn personopplysninger om besøkende, og samler bare inn opplysningene som vises på brukerens profilvisning om brukere som har en konto. Det kan likevel være at du har utvidelser som samler inn personopplysninger. Hvis det er tilfelle, skal du legge inn informasjon om det nedenfor.

Kommentarer

I denne delen bør du skrive noe om hva slags informasjon som lagres når en kommentar legges inn. Vi har allerede informert om informasjonen WordPress samler inn som standard.

Foreslått tekst: Når besøkende legger inn kommentarer på siden, lagres informasjonen gitt inn i kommentarskjemaet i tillegg til IP-adressen til den besøkende og den besøkendes nettleserversjon. Dette gjøres for å bidra til å unngå useriøse kommentarer. En anonym tekststreng generert på grunnlag av e-postadressen din (også kalt en «hash») kan bli sendt til tjenesten Gravatar for å undersøke om du har en konto der. Personvernerklæringen til Gravatar ligger her: https://automattic.com/privacy/. Etter at kommentaren din er blitt godkjent, vil profilbildet ditt være synlig for hvem som helst i forbindelse med kommentaren din.

Media

I denne delen bør du skrive noe om hva slags informasjon som blir offentliggjort om brukere som kan laste opp mediefiler. Alle opplastede filer er vanligvis offentlig tilgjengelige.

Foreslått tekst: Hvis du laster opp bilder til nettstedet, bør du unngå å laste opp bilder som inneholder informasjon om stedet det er tatt (EXIF GPS). Besøkende på siden kan laste ned og hente ut slik informasjon fra bilder på siden.

Kontaktskjemaer

WordPress selv inneholder i utgangspunktet ikke noe kontaktskjema. Hvis du benytter en utvidelse for å opprette et, bruker du denne delen til å si noe om hvilke personopplysninger som lagres når noen sender inn skjemaet og hvor lenge du oppbevarer dem. For eksempel kan du si at du oppbevarer innsendt informasjon i en viss tidsperiode av årsaker som har å gjøre med kundesørvis, men at du ikke bruker denne informasjonen til markedsføring.

Informasjonskapsler

I denne delen bør du ramse opp informasjonskapsler som nettstedet ditt bruker, inkludert de som opprettes av utvidelser, sosiale medier og analyseverktøy. Informasjonskapsler som WordPress selv oppretter, er allerede omtalt.

Foreslått tekst: Hvis du legger inn en kommentar på dette nettstedet, kan du be oss om å huske navn, e-post og nettsted. Denne informasjonen lagres i en informasjonskapsel og er der for å gjøre ting lettere for deg. Du trenger da ikke å gi inn denne informasjonen på nytt neste gang du legger inn en kommentar. Disse informasjonskapslene utløper etter ett år. Om du besøker vår innloggingsside, vil vi opprette en midlertidig informasjonskapsel for å avgjøre om nettleseren din aksepterer informasjonskapsler. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger og forsvinner så snart du lukker nettleseren din. Når du logger deg inn, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser av for &lauot;Husk meg»t;, vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne. Hvis du redigerer eller publiserer en artikkel, vil ytterligere en informasjonskapsel bli lagret i nettleseren din. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger, men bare ID-en til artikkelen du nettopp redigerte. Den utløper etter én dag.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Foreslått tekst: Artikler på denne siden kan inkludere innebygd innhold (f.eks. videoer, bilder, artikler osv.). Innebygd innhold fra andre nettsteder oppfører seg på nøyaktig samme måte som om den besøkende hadde besøkt nettstedet som det innebygde innholdet kommer fra. Disse nettstedene kan samle inn opplysninger om deg, bruke informasjonskapsler, bygge inn sporingssystemer fra tredjeparter og overvåke hva du gjør via dette innebygde innholdet. Dette omfatter også sporing av handlingene dine via det innebygde innholdet dersom du har en konto og er logget inn på nettstedet.

Analyse

I denne delen bør du skrive noe om hvilket brukeranalyseverktøy du bruker, hvordan besøkende kan velge å ikke bli sporet og en lenke til personvernserklæringen til den som leverer verktøyet, hvis en slik foreligger.

Som standard samler ikke WordPress selv inn noe analyseinformasjon. Det finnes likevel en del webhostingtjenester som samler inn noe slik anonymisert informasjon. Det kan også være at du har installert en WordPress-utvidelse som tilbyr analysetjenester. Hvis det er tilfellet, legg inn informasjon fra denne utvidelsen her.

Hvem vi deler dine opplysninger med

I denne delen bør du navngi alle tredjepartsleverandører som du deler opplysninger med. Dette kan være samarbeidspartnere, skytjenester, betalingstjenester og andre tredjepartstjenester. Fortell også noe om hva slags opplysninger som deles med dem og hvorfor. Legg ved en lenke til tjenestens egen personvernerklæring om mulig.

Som standard deler ikke WordPress noen personopplysninger med andre.

Foreslått tekst: Om du ber at passordet tilbakestilles, vil din IP-adresse tas med i e-posten om tilbakestilling av passord.

Hvor lenge vi oppbevarer opplysninger om deg

I denne delen bør du forklare hvor lenge du lagrer personopplysninger samlet inn eller behandlet av nettstedet. Selv om det er ditt ansvar å lage en plan for hvor lenge du skal beholde hvert datasett og hvorfor du beholder dem, så er det ikke nødvendig å oppgi den informasjonen her. For eksempel kan du si at du beholder kontaktskjema-oppføringer i seks måneder, analysedata i ett år og kunders kjøpsinformasjon i ti år.

Foreslått tekst: Hvis du legger igjen en kommentar, blir kommentaren og informasjon om kommentaren lagret på ubestemt tid. Dette er for at vi kan gjenkjenne oppfølgingskommentarer og godkjenne dem automatisk i stedet for å legge dem i en kø der de må godkjennes manuelt av en redaktør. For brukere som registrerer seg på dette nettstedet (dersom denne muligheten eksisterer), lagres det også personopplysninger som de oppgir i brukerprofilen sin. Alle brukere kan se, redigere og slette sine egne personopplysninger når som helst (bortsett fra brukernavn). Nettstedets administratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

I denne delen bør du forklare de rettighetene brukerne har når det gjelder opplysningene du lagrer om dem, og hvordan de kan påberope seg disse rettighetene.

Foreslått tekst: Hvis du har en konto på dette nettstedet eller har lagt igjen kommentarer, kan du be om å få en eksportfil som inneholder personopplysningene vi har om deg. Dette omfatter all data du har gitt oss. Du kan også be om at vi sletter alle personopplysninger vi har om deg. Dette omfatter ikke opplysninger vi er pålagt å lagre av administrative, juridiske eller sikkerhetsmessige årsaker.

Hvor vi sender opplysninger om deg

I denne delen bør du ramse opp alle tilfeller der opplysninger overføres til land utenfor EU og beskrive måten opplysningene beskyttes på der. Denne beskyttelsen må være minst like god som den europeisk lovgivning krever. Dette kan gjelde webhosting, skylagring eller andre tredjepartstjenester.

Europeisk personvernlovgivning krever at opplysninger som omhandler europeiske borgere, og som sendes ut av EU, beskyttes på samme måte som om opplysningene befant seg i Europa. I tillegg til å si noe om hvor opplysningene dine sendes, bør du si noe om hvordan du forsikrer deg om at disse opplysningene behandles med like høy grad av sikkerhet, enten av deg selv eller av leverandøren av tredjeartstjenester. Dette kan være gjennom en avtale som for eksempel Privacy Shield, modellklausuler i kontraktene eller bindende selskapsregler.

Foreslått tekst: Besøkendes kommentarer kan bli kontrollert gjennom en automatisk gjenkjennelsestjeneste mot søppelkommentarer.

Din kontaktinformasjon

I denne delen bør du oppgi en måte å komme i kontakt med deg på ved kommentarer eller spørsmål som har med personvern å gjøre. Hvis du har et personvernombud, oppgi dennes fulle navn og kontaktinformasjon i tillegg.

Tilleggsinformasjon

Hvis nettstedet ditt har kommersielle formål, og du foretar mer komplekse innsamlinger og bearbeidinger av personlige opplysninger, bør du inkludere den følgende informasjonen i personvernserklæringen din i tillegg til informasjonen vi allerede har nevnt.

Hvordan vi beskytter dine personopplysninger

I denne delen bør du si noe om hva slags tiltak du har iverksatt for å beskytte opplysninger om brukeren dine. Dette kan omfatte tekniske tiltak som kryptering, sikkerhetstiltak som tofaktorautentisering eller andre tiltak som opplæring av de ansatte i personvern. Hvis du har gjennomført en analyse av personvernkonsekvenser (PIA), kan du nevne det også her.

Våre rutiner for datalekkasjer

I denne delen bør du forklare hvilke rutiner du har når det gjelder lekkasjer av data, både potensielle og faktiske. Dette kan omfatte interne rapporteringssystemer, kontaktmekanismer eller belønninger for å finne feil.

Hvilke tredjeparter vi mottar opplysninger fra

Hvis nettstedet ditt mottar opplysninger om brukere fra tredjeparter, inkludert annonsetjenester, må du opplyse om det i den delen av personvernerklæringen som omhandler tredjepartsopplysninger.

Hvilke automatiske avgjørelser som tas og/eller hva slags profiler som bygges på grunnlag av brukernes opplysninger.

Hvis nettstedet ditt inneholder en tjeneste som omfatter automatiske avgjørelser - for eksempel muliggjør at de besøkende kan søke om kreditt eller legger opplysningene om dem inn en annonseringsprofil - må du informere om at dette finner sted og inkludere informasjon om hvordan denne informasjonen blir brukt, hvilke avgjørelser som tas på grunnlag av de innsamlede opplysningene og hvilke rettigheten de besøkende har når det gjelder slike avgjørelser som tas uten menneskelig inngripen.

Opplysningskrav fra bransjelovgivning

Hvis du er i en bransje med spesielle krav til personvern eller av en annen grunn underligger ytterligere personvernslovgivning, kan det være at du må ha tilleggsinformasjon her.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

WordPress

Hvem vi er

I denne seksjonen bør du legge inn nettstedets URL, navnet på firmaet, organisasjonen eller personen bak nettstedet, og korrekt kontaktinformasjon.

Mengden informasjon du trenger å vise avhenger dine lokale eller nasjonale reguleringer. Du kan, for eksempel, måtte vise en fysisk adresse, en registrert adresse, eller din bedrifts registreringsnummer.

Foreslått tekst: Vår nettstedsadresse er: https://nhf.no

Hvilke personopplysninger vi samler inn og hvorfor vi samler de inn

I denne delen bør du skrive noe om hva slags personopplysninger du samler inn om brukere og besøkende på nettstedet. Dette kan omfatte personopplysninger, slik som navn, e-postadresse, brukerkontoinnstillinger, transaksjonsdata slik som kjøpsinformasjon, og teknisk informasjon slik som opplysninger om informasjonskapsler.

Du bør også oppgi enhver innsamling og lagring av sensitive personopplysninger, slik som opplysninger om helsetilstand.

I tillegg til å ramse opp hva hvilke personopplysninger du samler inn, trenger du forklare hvorfor du samler dem. Denne forklaringen må oppgi enten det juridiske grunnlaget for datainnsamlingen og -lagringen, eller det aktive samtykket brukeren har gitt.

Personopplysninger blir ikke bare opprettet av brukernes handlinger med nettstedet. Personopplysninger blir også generert av tekniske prosesser slik som kontaktskjema, kommentarer, informasjonskapsler og innbygging av innhold fra tredjeparter.

I utgangspunktet samler ikke WordPress selv inn personopplysninger om besøkende, og samler bare inn opplysningene som vises på brukerens profilvisning om brukere som har en konto. Det kan likevel være at du har utvidelser som samler inn personopplysninger. Hvis det er tilfelle, skal du legge inn informasjon om det nedenfor.

Kommentarer

I denne delen bør du skrive noe om hva slags informasjon som lagres når en kommentar legges inn. Vi har allerede informert om informasjonen WordPress samler inn som standard.

Foreslått tekst: Når besøkende legger inn kommentarer på siden, lagres informasjonen gitt inn i kommentarskjemaet i tillegg til IP-adressen til den besøkende og den besøkendes nettleserversjon. Dette gjøres for å bidra til å unngå useriøse kommentarer. En anonym tekststreng generert på grunnlag av e-postadressen din (også kalt en «hash») kan bli sendt til tjenesten Gravatar for å undersøke om du har en konto der. Personvernerklæringen til Gravatar ligger her: https://automattic.com/privacy/. Etter at kommentaren din er blitt godkjent, vil profilbildet ditt være synlig for hvem som helst i forbindelse med kommentaren din.

Media

I denne delen bør du skrive noe om hva slags informasjon som blir offentliggjort om brukere som kan laste opp mediefiler. Alle opplastede filer er vanligvis offentlig tilgjengelige.

Foreslått tekst: Hvis du laster opp bilder til nettstedet, bør du unngå å laste opp bilder som inneholder informasjon om stedet det er tatt (EXIF GPS). Besøkende på siden kan laste ned og hente ut slik informasjon fra bilder på siden.

Kontaktskjemaer

WordPress selv inneholder i utgangspunktet ikke noe kontaktskjema. Hvis du benytter en utvidelse for å opprette et, bruker du denne delen til å si noe om hvilke personopplysninger som lagres når noen sender inn skjemaet og hvor lenge du oppbevarer dem. For eksempel kan du si at du oppbevarer innsendt informasjon i en viss tidsperiode av årsaker som har å gjøre med kundesørvis, men at du ikke bruker denne informasjonen til markedsføring.

Informasjonskapsler

I denne delen bør du ramse opp informasjonskapsler som nettstedet ditt bruker, inkludert de som opprettes av utvidelser, sosiale medier og analyseverktøy. Informasjonskapsler som WordPress selv oppretter, er allerede omtalt.

Foreslått tekst: Hvis du legger inn en kommentar på dette nettstedet, kan du be oss om å huske navn, e-post og nettsted. Denne informasjonen lagres i en informasjonskapsel og er der for å gjøre ting lettere for deg. Du trenger da ikke å gi inn denne informasjonen på nytt neste gang du legger inn en kommentar. Disse informasjonskapslene utløper etter ett år. Om du besøker vår innloggingsside, vil vi opprette en midlertidig informasjonskapsel for å avgjøre om nettleseren din aksepterer informasjonskapsler. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger og forsvinner så snart du lukker nettleseren din. Når du logger deg inn, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser av for &lauot;Husk meg»t;, vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne. Hvis du redigerer eller publiserer en artikkel, vil ytterligere en informasjonskapsel bli lagret i nettleseren din. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger, men bare ID-en til artikkelen du nettopp redigerte. Den utløper etter én dag.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Foreslått tekst: Artikler på denne siden kan inkludere innebygd innhold (f.eks. videoer, bilder, artikler osv.). Innebygd innhold fra andre nettsteder oppfører seg på nøyaktig samme måte som om den besøkende hadde besøkt nettstedet som det innebygde innholdet kommer fra. Disse nettstedene kan samle inn opplysninger om deg, bruke informasjonskapsler, bygge inn sporingssystemer fra tredjeparter og overvåke hva du gjør via dette innebygde innholdet. Dette omfatter også sporing av handlingene dine via det innebygde innholdet dersom du har en konto og er logget inn på nettstedet.

Analyse

I denne delen bør du skrive noe om hvilket brukeranalyseverktøy du bruker, hvordan besøkende kan velge å ikke bli sporet og en lenke til personvernserklæringen til den som leverer verktøyet, hvis en slik foreligger.

Som standard samler ikke WordPress selv inn noe analyseinformasjon. Det finnes likevel en del webhostingtjenester som samler inn noe slik anonymisert informasjon. Det kan også være at du har installert en WordPress-utvidelse som tilbyr analysetjenester. Hvis det er tilfellet, legg inn informasjon fra denne utvidelsen her.

Hvem vi deler dine opplysninger med

I denne delen bør du navngi alle tredjepartsleverandører som du deler opplysninger med. Dette kan være samarbeidspartnere, skytjenester, betalingstjenester og andre tredjepartstjenester. Fortell også noe om hva slags opplysninger som deles med dem og hvorfor. Legg ved en lenke til tjenestens egen personvernerklæring om mulig.

Som standard deler ikke WordPress noen personopplysninger med andre.

Foreslått tekst: Om du ber at passordet tilbakestilles, vil din IP-adresse tas med i e-posten om tilbakestilling av passord.

Hvor lenge vi oppbevarer opplysninger om deg

I denne delen bør du forklare hvor lenge du lagrer personopplysninger samlet inn eller behandlet av nettstedet. Selv om det er ditt ansvar å lage en plan for hvor lenge du skal beholde hvert datasett og hvorfor du beholder dem, så er det ikke nødvendig å oppgi den informasjonen her. For eksempel kan du si at du beholder kontaktskjema-oppføringer i seks måneder, analysedata i ett år og kunders kjøpsinformasjon i ti år.

Foreslått tekst: Hvis du legger igjen en kommentar, blir kommentaren og informasjon om kommentaren lagret på ubestemt tid. Dette er for at vi kan gjenkjenne oppfølgingskommentarer og godkjenne dem automatisk i stedet for å legge dem i en kø der de må godkjennes manuelt av en redaktør. For brukere som registrerer seg på dette nettstedet (dersom denne muligheten eksisterer), lagres det også personopplysninger som de oppgir i brukerprofilen sin. Alle brukere kan se, redigere og slette sine egne personopplysninger når som helst (bortsett fra brukernavn). Nettstedets administratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

I denne delen bør du forklare de rettighetene brukerne har når det gjelder opplysningene du lagrer om dem, og hvordan de kan påberope seg disse rettighetene.

Foreslått tekst: Hvis du har en konto på dette nettstedet eller har lagt igjen kommentarer, kan du be om å få en eksportfil som inneholder personopplysningene vi har om deg. Dette omfatter all data du har gitt oss. Du kan også be om at vi sletter alle personopplysninger vi har om deg. Dette omfatter ikke opplysninger vi er pålagt å lagre av administrative, juridiske eller sikkerhetsmessige årsaker.

Hvor vi sender opplysninger om deg

I denne delen bør du ramse opp alle tilfeller der opplysninger overføres til land utenfor EU og beskrive måten opplysningene beskyttes på der. Denne beskyttelsen må være minst like god som den europeisk lovgivning krever. Dette kan gjelde webhosting, skylagring eller andre tredjepartstjenester.

Europeisk personvernlovgivning krever at opplysninger som omhandler europeiske borgere, og som sendes ut av EU, beskyttes på samme måte som om opplysningene befant seg i Europa. I tillegg til å si noe om hvor opplysningene dine sendes, bør du si noe om hvordan du forsikrer deg om at disse opplysningene behandles med like høy grad av sikkerhet, enten av deg selv eller av leverandøren av tredjeartstjenester. Dette kan være gjennom en avtale som for eksempel Privacy Shield, modellklausuler i kontraktene eller bindende selskapsregler.

Foreslått tekst: Besøkendes kommentarer kan bli kontrollert gjennom en automatisk gjenkjennelsestjeneste mot søppelkommentarer.

Din kontaktinformasjon

I denne delen bør du oppgi en måte å komme i kontakt med deg på ved kommentarer eller spørsmål som har med personvern å gjøre. Hvis du har et personvernombud, oppgi dennes fulle navn og kontaktinformasjon i tillegg.

Tilleggsinformasjon

Hvis nettstedet ditt har kommersielle formål, og du foretar mer komplekse innsamlinger og bearbeidinger av personlige opplysninger, bør du inkludere den følgende informasjonen i personvernserklæringen din i tillegg til informasjonen vi allerede har nevnt.

Hvordan vi beskytter dine personopplysninger

I denne delen bør du si noe om hva slags tiltak du har iverksatt for å beskytte opplysninger om brukeren dine. Dette kan omfatte tekniske tiltak som kryptering, sikkerhetstiltak som tofaktorautentisering eller andre tiltak som opplæring av de ansatte i personvern. Hvis du har gjennomført en analyse av personvernkonsekvenser (PIA), kan du nevne det også her.

Våre rutiner for datalekkasjer

I denne delen bør du forklare hvilke rutiner du har når det gjelder lekkasjer av data, både potensielle og faktiske. Dette kan omfatte interne rapporteringssystemer, kontaktmekanismer eller belønninger for å finne feil.

Hvilke tredjeparter vi mottar opplysninger fra

Hvis nettstedet ditt mottar opplysninger om brukere fra tredjeparter, inkludert annonsetjenester, må du opplyse om det i den delen av personvernerklæringen som omhandler tredjepartsopplysninger.

Hvilke automatiske avgjørelser som tas og/eller hva slags profiler som bygges på grunnlag av brukernes opplysninger.

Hvis nettstedet ditt inneholder en tjeneste som omfatter automatiske avgjørelser - for eksempel muliggjør at de besøkende kan søke om kreditt eller legger opplysningene om dem inn en annonseringsprofil - må du informere om at dette finner sted og inkludere informasjon om hvordan denne informasjonen blir brukt, hvilke avgjørelser som tas på grunnlag av de innsamlede opplysningene og hvilke rettigheten de besøkende har når det gjelder slike avgjørelser som tas uten menneskelig inngripen.

Opplysningskrav fra bransjelovgivning

Hvis du er i en bransje med spesielle krav til personvern eller av en annen grunn underligger ytterligere personvernslovgivning, kan det være at du må ha tilleggsinformasjon her.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by Modern Tribe.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

Modern Tribe does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

WordPress

Hvem vi er

Foreslått tekst: Vår nettstedsadresse er: https://nhf.no

Kommentarer

Foreslått tekst: Når besøkende legger inn kommentarer på siden, lagres informasjonen gitt inn i kommentarskjemaet i tillegg til IP-adressen til den besøkende og den besøkendes nettleserversjon. Dette gjøres for å bidra til å unngå useriøse kommentarer. En anonym tekststreng generert på grunnlag av e-postadressen din (også kalt en «hash») kan bli sendt til tjenesten Gravatar for å undersøke om du har en konto der. Personvernerklæringen til Gravatar ligger her: https://automattic.com/privacy/. Etter at kommentaren din er blitt godkjent, vil profilbildet ditt være synlig for hvem som helst i forbindelse med kommentaren din.

Media

Foreslått tekst: Hvis du laster opp bilder til nettstedet, bør du unngå å laste opp bilder som inneholder informasjon om stedet det er tatt (EXIF GPS). Besøkende på siden kan laste ned og hente ut slik informasjon fra bilder på siden.

Informasjonskapsler

Foreslått tekst: Hvis du legger inn en kommentar på dette nettstedet, kan du be oss om å huske navn, e-post og nettsted. Denne informasjonen lagres i en informasjonskapsel og er der for å gjøre ting lettere for deg. Du trenger da ikke å gi inn denne informasjonen på nytt neste gang du legger inn en kommentar. Disse informasjonskapslene utløper etter ett år. Om du besøker vår innloggingsside, vil vi opprette en midlertidig informasjonskapsel for å avgjøre om nettleseren din aksepterer informasjonskapsler. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger og forsvinner så snart du lukker nettleseren din. Når du logger deg inn, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser av for &lauot;Husk meg»t;, vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne. Hvis du redigerer eller publiserer en artikkel, vil ytterligere en informasjonskapsel bli lagret i nettleseren din. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger, men bare ID-en til artikkelen du nettopp redigerte. Den utløper etter én dag.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Foreslått tekst: Artikler på denne siden kan inkludere innebygd innhold (f.eks. videoer, bilder, artikler osv.). Innebygd innhold fra andre nettsteder oppfører seg på nøyaktig samme måte som om den besøkende hadde besøkt nettstedet som det innebygde innholdet kommer fra. Disse nettstedene kan samle inn opplysninger om deg, bruke informasjonskapsler, bygge inn sporingssystemer fra tredjeparter og overvåke hva du gjør via dette innebygde innholdet. Dette omfatter også sporing av handlingene dine via det innebygde innholdet dersom du har en konto og er logget inn på nettstedet.

Hvem vi deler dine opplysninger med

Foreslått tekst: Om du ber at passordet tilbakestilles, vil din IP-adresse tas med i e-posten om tilbakestilling av passord.

Hvor lenge vi oppbevarer opplysninger om deg

Foreslått tekst: Hvis du legger igjen en kommentar, blir kommentaren og informasjon om kommentaren lagret på ubestemt tid. Dette er for at vi kan gjenkjenne oppfølgingskommentarer og godkjenne dem automatisk i stedet for å legge dem i en kø der de må godkjennes manuelt av en redaktør. For brukere som registrerer seg på dette nettstedet (dersom denne muligheten eksisterer), lagres det også personopplysninger som de oppgir i brukerprofilen sin. Alle brukere kan se, redigere og slette sine egne personopplysninger når som helst (bortsett fra brukernavn). Nettstedets administratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

Foreslått tekst: Hvis du har en konto på dette nettstedet eller har lagt igjen kommentarer, kan du be om å få en eksportfil som inneholder personopplysningene vi har om deg. Dette omfatter all data du har gitt oss. Du kan også be om at vi sletter alle personopplysninger vi har om deg. Dette omfatter ikke opplysninger vi er pålagt å lagre av administrative, juridiske eller sikkerhetsmessige årsaker.

Hvor vi sender opplysninger om deg

Foreslått tekst: Besøkendes kommentarer kan bli kontrollert gjennom en automatisk gjenkjennelsestjeneste mot søppelkommentarer.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

This website uses the Privacy Suite for WordPress by Complianz to collect and record Browser and Device based Consent. For this functionality your IP address is anonymized and stored in our database. This service does not process any personally identifiable information, and does not share any data with the service provider. For more information, see the Complianz Privacy Statement.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

This website uses the Privacy Suite for WordPress by Complianz to collect and record Browser and Device-based Consent. For this functionality, your IP address is anonymized and stored in our database. This service does not process any personally identifiable information and does not share any data with the service provider. For more information, see the Complianz Privacy Statement.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

iThemes Security

What personal data we collect and why we collect it

Cookies

Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. If you consent to use Google's reCAPTCHA service, a cookie is created that stores your consent. This cookie deletes itself after thirty days. Suggested text: Visiting the login page sets a temporary cookie that aids compatibility with some alternate login methods. This cookie contains no personal data and expires after 1 hour.

Security Logs

Suggested text: The IP address of visitors, user ID of logged in users, and username of login attempts are conditionally logged to check for malicious activity and to protect the site from specific kinds of attacks. Examples of conditions when logging occurs include login attempts, log out requests, requests for suspicious URLs, changes to site content, and password updates. This information is retained for 60 days.

Who we share your data with

Suggested text: A QR code image is generated for users that set up two-factor authentication for this site. This image is generated using an iThemes hosted API. As part of generating this image, your username is sent to the API. This data is not logged. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. Use of the reCAPTCHA service is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

When running Security Check, ithemes.com will be contacted as part of a process to determine if the site supports TLS/SSL requests. No personal data is sent to ithemes.com as part of this process. Requests to ithemes.com include the site's URL. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Suggested text: This site is scanned for potential malware and vulnerabilities by the iThemes Site Scanner. We do not send personal information to the scanner; however, the scanner could find personal information posted publicly (such as in comments) during the scan.

In order to ensure file integrity, iThemes Security pulls data from wordpress.org, ithemes.com, and amazonaws.com. No personal data is sent to these sites. Requests to wordpress.org include the WordPress version, the site's locale, a list of installed plugins, and a list of each plugin's version. Requests to ithemes.com and amazonaws.com include the installed iThemes products and their versions. For wordpress.org privacy policy details, please see the WordPress Privacy Policy. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Requests to amazonaws.com are to content added and managed by iThemes which is covered by the Amazon Web Services Data Privacy policy.

How long we retain your data

Suggested text: Security logs are retained for 60 days.

Where we send your data

Suggested text: This site is part of a network of sites that protect against distributed brute force attacks. To enable this protection, the IP address of visitors attempting to log into the site is shared with a service provided by ithemes.com. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Burst Statistics

This website uses Burst Statistics, a Privacy-Friendly Statistics Tool to analyze visitor behavior. For this functionality we (this website) collect anonymized data, stored locally without sharing it with other parties. For more information, please read the Privacy Statement from Burst.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilken persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

This website uses the Privacy Suite for WordPress by Complianz to collect and record Browser and Device-based Consent. For this functionality, your IP address is anonymized and stored in our database. This service does not process any personally identifiable information and does not share any data with the service provider. For more information, see the Complianz Privacy Statement.

iThemes Security

What personal data we collect and why we collect it

Cookies

Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. If you consent to use Google's reCAPTCHA service, a cookie is created that stores your consent. This cookie deletes itself after thirty days. Suggested text: Visiting the login page sets a temporary cookie that aids compatibility with some alternate login methods. This cookie contains no personal data and expires after 1 hour.

Security Logs

Suggested text: The IP address of visitors, user ID of logged in users, and username of login attempts are conditionally logged to check for malicious activity and to protect the site from specific kinds of attacks. Examples of conditions when logging occurs include login attempts, log out requests, requests for suspicious URLs, changes to site content, and password updates. This information is retained for 60 days.

Who we share your data with

Suggested text: A QR code image is generated for users that set up two-factor authentication for this site. This image is generated using an iThemes hosted API. As part of generating this image, your username is sent to the API. This data is not logged. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. Use of the reCAPTCHA service is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

When running Security Check, ithemes.com will be contacted as part of a process to determine if the site supports TLS/SSL requests. No personal data is sent to ithemes.com as part of this process. Requests to ithemes.com include the site's URL. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Suggested text: This site is scanned for potential malware and vulnerabilities by the iThemes Site Scanner. We do not send personal information to the scanner; however, the scanner could find personal information posted publicly (such as in comments) during the scan.

In order to ensure file integrity, iThemes Security pulls data from wordpress.org, ithemes.com, and amazonaws.com. No personal data is sent to these sites. Requests to wordpress.org include the WordPress version, the site's locale, a list of installed plugins, and a list of each plugin's version. Requests to ithemes.com and amazonaws.com include the installed iThemes products and their versions. For wordpress.org privacy policy details, please see the WordPress Privacy Policy. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Requests to amazonaws.com are to content added and managed by iThemes which is covered by the Amazon Web Services Data Privacy policy.

How long we retain your data

Suggested text: Security logs are retained for 60 days.

Where we send your data

Suggested text: This site is part of a network of sites that protect against distributed brute force attacks. To enable this protection, the IP address of visitors attempting to log into the site is shared with a service provided by ithemes.com. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

iThemes Security

What personal data we collect and why we collect it

Cookies

Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. If you consent to use Google's reCAPTCHA service, a cookie is created that stores your consent. This cookie deletes itself after thirty days. Suggested text: Visiting the login page sets a temporary cookie that aids compatibility with some alternate login methods. This cookie contains no personal data and expires after 1 hour.

Security Logs

Suggested text: The IP address of visitors, user ID of logged in users, and username of login attempts are conditionally logged to check for malicious activity and to protect the site from specific kinds of attacks. Examples of conditions when logging occurs include login attempts, log out requests, requests for suspicious URLs, changes to site content, and password updates. This information is retained for 60 days.

Who we share your data with

Suggested text: A QR code image is generated for users that set up two-factor authentication for this site. This image is generated using an iThemes hosted API. As part of generating this image, your username is sent to the API. This data is not logged. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. Use of the reCAPTCHA service is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

When running Security Check, ithemes.com will be contacted as part of a process to determine if the site supports TLS/SSL requests. No personal data is sent to ithemes.com as part of this process. Requests to ithemes.com include the site's URL. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Suggested text: This site is scanned for potential malware and vulnerabilities by the iThemes Site Scanner. We do not send personal information to the scanner; however, the scanner could find personal information posted publicly (such as in comments) during the scan.

In order to ensure file integrity, iThemes Security pulls data from wordpress.org, ithemes.com, and amazonaws.com. No personal data is sent to these sites. Requests to wordpress.org include the WordPress version, the site's locale, a list of installed plugins, and a list of each plugin's version. Requests to ithemes.com and amazonaws.com include the installed iThemes products and their versions. For wordpress.org privacy policy details, please see the WordPress Privacy Policy. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Requests to amazonaws.com are to content added and managed by iThemes which is covered by the Amazon Web Services Data Privacy policy.

How long we retain your data

Suggested text: Security logs are retained for 60 days.

Where we send your data

Suggested text: This site is part of a network of sites that protect against distributed brute force attacks. To enable this protection, the IP address of visitors attempting to log into the site is shared with a service provided by ithemes.com. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Burst Statistics

This website uses Burst Statistics, a Privacy-Friendly Statistics Tool to analyze visitor behavior. For this functionality we (this website) collect anonymized data, stored locally without sharing it with other parties. For more information, please read the Privacy Statement from Burst.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilke persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

This website uses the Privacy Suite for WordPress from Complianz to collect records of consent. For this functionality your IP address is anonymized and stored in our database. For more information, see the Complianz Privacy Statement.

The Events Calendar

Hei,

This information serves as a guide on what sections need to be modified due to usage of The Events Calendar and its Add-ons.

You should include the information below in the correct sections of you privacy policy.

Ansvarsfraskrivelse: This information is only for guidance and not to be considered as legal advice.

Hvilke persondata vi samler inn og hvorfor vi gjør det

Arrangement, arena og arrangørinformasjon

Through the usage of The Events Calendar, Events Calendar PRO, The Events Calendar Filter Bar, Eventbrite Tickets, and Community Events plugins, as well as our Event Aggregator Import service (contained within The Events Calendar plugin), information may be collected and stored within your website’s database.

Suggested text:

If you create, submit, import, save, or publish Event, Venue, or Organizer information, such information is retained in the local database:
  1. Venue information: name, address, city, country, state, postal code, phone, website, geographical coordinates (latitude and longitude)
  2. Arrangørinformasjon: navn, telefon, hjemmeside, e-post
  3. Arrangementsinformasjon: Nettsted, pris, beskrivelse, dato, tidspunkt og bilde

Importer arrangementer, arenaer og arrangører:

  1. All data present within a CSV or ICS file and external URLs (for events, venues, organizers, and tickets)
  2. Import origin data (URL from where events are being imported—such as Eventbrite, MeetUp, other compatible URL sources, and more, which can include similar or same data as listed above)
  3. Eventbrite Ticket information: name, description, cost, type, quantity
Please note that to create new events through the Community Events submission form, a user must hold a website account on this domain. This information is retained in the local database. It is also possible to create events anonymously, if the site owner has this option enabled. When purchasing Eventbrite Tickets, attendee, purchaser, and order information are stored and managed by Eventbrite.

API-nøkler

The Events Calendar suite offers the use of third-party API keys. The primary functions are to enhance the features we've built in, some of which use Google Maps, PayPal, Eventbrite, and Meetup. These API keys are not supplied by The Events Calendar.

Suggested text:

We make use of certain APIs, in order to provide specific features. Disse API-ene kan inkludere følgende tredjepartstjenester: Google Maps (API-nøkkel), Meetup (OAuth-token), PayPal (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet), Eventbrite (API-nøkkel, auth-URL, Klient-hemmelighet), og Zoom (e-post, Klient-ID, Klient-hemmelighet).

How Long You Retain this Data

All information (data) is retained in the local database indefinitely, unless otherwise deleted.

Certain data may be exported or removed upon users’ requests via the existing Exporter or Eraser. Please note, however, that several “edge cases” exist in which we are unable to perfect the gathering and export of all data for your end users. We suggest running a search in your local database, as well as within the WordPress Dashboard, in order to identify all data collected and stored for your specific user requests.

Where We Send Your Data

The Events Calendar does not send any user data outside of your website by default.

If you have extended our plugin(s) to send data to a third-party service such as Eventbrite, Google Maps, or PayPal, user information may be passed to these external services. These services may be located abroad.

Loco oversettelse

Denne utvidelsen samler ikke data fra besøkende på nettstedet. Administratorer og auditører kan ønske å gjennomgå Loco sin utvidelses personvernvarsel.

Complianz | The Privacy Suite for WordPress

This website uses the Privacy Suite for WordPress from Complianz to collect records of consent. For this functionality your IP address is anonymized and stored in our database. For more information, see the Complianz Privacy Statement.

Burst Statistics

This website uses Burst Statistics, a Privacy-Friendly Statistics Tool to analyze visitor behavior. For this functionality we (this website) collect anonymized data, stored locally without sharing it with other parties. For more information, please read the Privacy Statement from Burst.

iThemes Security

What personal data we collect and why we collect it

Cookies

Suggested text: Some forms on this site require the use of Google's reCAPTCHA service before they can be submitted. If you consent to this service, a cookie is created that stores your consent. This cookie deletes itself after thirty days. Suggested text: Visiting the login page sets a temporary cookie that aids compatibility with some alternate login methods. This cookie contains no personal data and expires after 1 hour.

Security Logs

Suggested text: The IP address of visitors, user ID of logged in users, and username of login attempts are conditionally logged to check for malicious activity and to protect the site from specific kinds of attacks. Examples of conditions when logging occurs include login attempts, log out requests, requests for suspicious URLs, changes to site content, and password updates. This information is retained for 60 days.

Who we share your data with

Suggested text: For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use. Suggested text: A QR code image is generated for users that set up two-factor authentication for this site. This image is generated using an iThemes hosted API. As part of generating this image, your username is sent to the API. This data is not logged. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

When running Security Check, ithemes.com will be contacted as part of a process to determine if the site supports TLS/SSL requests. No personal data is sent to ithemes.com as part of this process. Requests to ithemes.com include the site's URL. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.

Suggested text: This site is scanned for potential malware and vulnerabilities by the iThemes Site Scanner. We do not send personal information to the scanner; however, the scanner could find personal information posted publicly (such as in comments) during the scan.

In order to ensure file integrity, iThemes Security pulls data from wordpress.org, ithemes.com, and amazonaws.com. No personal data is sent to these sites. Requests to wordpress.org include the WordPress version, the site's locale, a list of installed plugins, and a list of each plugin's version. Requests to ithemes.com and amazonaws.com include the installed iThemes products and their versions. For wordpress.org privacy policy details, please see the WordPress Privacy Policy. For ithemes.com privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy. Requests to amazonaws.com are to content added and managed by iThemes which is covered by the Amazon Web Services Data Privacy policy.

How long we retain your data

Suggested text: Security logs are retained for 60 days.

Where we send your data

Suggested text: This site is part of a network of sites that protect against distributed brute force attacks. To enable this protection, the IP address of visitors attempting to log into the site is shared with a service provided by ithemes.com. For privacy policy details, please see the iThemes Privacy Policy.